Halaman

Khamis, 2 Julai 2009

Lagi Berkenaan Perubatan Elektronik

Hari ini saya nak kongsikan dengan para pembaca berkenaan dengan Perubatan Elektronik. Setelah mendapat kebenaran dari Dr (EM) Zulkarnain Bin Sulaiman MD (Open International University) untuk menyiarkan artikel beliau di dalam blog saya, maka pun tanpa berlengah dan sungguh teruja, telah mengkompilasikan artikel artikel beliau berkenaan perubatan elektronik. Selebihnya pembaca kena baca sendiri di blog beliau (http://kumpulanperubatanelektronikterengganu.blogspot.com). Beliau juga sudi untuk menjawab kemusyukilan pembaca.

Berikut adalah kompilasi artikel beliau:
(sumber : http://kumpulanperubatanelektronikterengganu.blogspot.com)

(Terima kasih Dr (EM) Zulkarnain Bin Sulaiman)

Satu-satunya kaedah rawatan terkini yang menggabungkan semua jenis perubatan moden, tradisional, holistik dan sains theo fizik moden dalam usaha menyembuhkan semua jenis penyakit serta mengembalikan kesihatan secara semulajadi menurut fitrah kejadian manusia.

Sangat berkesan - Tanpa dadah - Tanpa Steroid - Tanpa bahan toksik
- Tanpa bahan kimia - Tanpa kesan sampingan - Bersih - Suci - Halalan Thoyyiba

Apa itu Perubatan Elektronik?

Perubatan elektronik merupakan kaedah perubatan terkini yang dihasilkan melalui proses 'Electromagnetic Coding' ke atas bahan-bahan yang diperlukan bagi merangsang dan memperbaiki sistem organ yang meliputi sistem psikologi, saraf, tulang, otot, limpatik, pernafasan, penghadaman, peredaran darah, perkumuhan, endrokrin, pembiakan dan sistem otak.

Serangan penyakit atau gangguan terhadap fungsi organ juga ditunjukkan melalui gangguan terhadap 'Wave Patten' dan 'Wave Lenght' sesuatu organ.

Bahan-bahan yang diperlukan bagi merangsang fungsi organ dan gelombang sesuatu penyakit dikodkan secara 'Electromagnetic Coding' bagi digunakan samada di dalam bentuk 'Constructive Wave Interference' atau 'Destructive Wave Interference'

Bagaimana Perubatan Elektronik Mengembalikan Kesihatan Menurut Fitrah Manusia

Di dalam tubuh manusia terdapat racun dan penawar terhadap segala penyakit bagi memastikan kesihatan tubuh badan. Kesemuanya ini dikawal oleh 'Central Nerve System' (CNS) yang bertindak mengawal dan mentadbir perjalanan kesihatan tubuh badan seseorang.

Contohnya apabila tangan kita terluka, 'Central Nerve System' (CNS) akan menghantar maklumat kepada organ yang berkaitan untuk membekukan darah di kawasan tersebut.
Keupayaan sistem tubuh badan merawat diri sendiri, bertepatan dengan fitrah kejadian manusia. Di mana, manusia adalah makhluk Tuhan yang diciptakan dengan sebaik-baik kejadian dalam keadaan serba lengkap.

Walaubagaimanapun, dengan pengambilan makanan yang mengandungi bahan kimia dan toksik, udara yang dipenuhi partikel, pencemaran udara yang berluasa, lubang ozone yang dikatakan membesar dilangit, pelbagai radiasi, sayur-sayuran dan buah-buahan yang disuburkan dengan bahan kimia, kandungan klorin yang tinggi di dalam air, malahan pelbagai vitamin yang kebanyakannya adalah bersifat sintetik dan bukan dari makanan semulajadi serta kurangnya rangsangan terhadap penawar di dalam badan, menyebabkan daya ketahanan sensitiviti 'Central Nerve System' menjadi lemah. CNS yang lemah dan kadar toksid yang tinggi menyebabkan organ gagal mengeluarkan enzim yang mencukupi bagi menyahkan bahan berbahaya yang ada di dalam badan.

Beza Perubatan Biasa (berasaskan jisim)

1. Menggunakan teknologi yang berasaskan ilmu biologi dan kimia
2. Hubungan yang terpisah di antara jasmani dan rohani
3. Menahan dan membenam penyakit
4. Merawat simtom penyakit
5. Menggunakan konsep `Stationary Interference’ dan `Constructive Interference’
6. Menggunakan bahan atau jisim yang dipercayai mampu merawat sesuatu penyakit.
7. Peningkatan tenaga yang diperlukan bergantung kepada jumlah jisim yang digunakan.
8. Penggunaan bahan mengandungi bahan kimia, steroid atau bahan yang mempunyai unsur unsur tersebut.
9. Bertindakbalas melalui proses osmosis

Beza perubatan Elektronik

1. Menggunakan teknologi berasaskan ilmu sains Theo Fizik
2. Rawatan terhadap sesuatu penyakit mengambil kira keseluruhan aspek jasmani dan rohani.
3. Mengeluarkan dan membongkar penyakit
4. Merawat punca penyakit
5. Menggunakan konsep Constructive Interference And Destructive Interference serta Damping Off
6. Menggunakan tenaga gelombang ‘Electromagnetic’ sesuatu remedi dan kod penyakit
7. Peningkatan sesuatu tenaga boleh dilakukan tanpa melibatkan penggunaan jisim
8. Tidak mengandungi bahan kimia atau bahan yang mempunyai unsure unsur tersebut.
9. Tidak mempunyai kesan sampingan
10. Bertindak melalui proses `Potential Difference’
(OPAM Machine)
Mengapa perlu beralih kepada Perubatan Elektronik

Kerana Perubatan Elektronik tidak menggunakan sebarang dadah, steroid, bahan toksik dan bahan kimia yang boleh mendatangkan kesan sampingan.

Penggunaan bahan kimia, steroid atau dadah dalam perubatan hanya untuk menahan sakit sesuatu penyakit dan hanya tertumpu kepada pemulihan terhadap simptom sesuatu penyakit tanpa merawat punca penyakit tersebut.

Penggunaan bahan kimia, steroid, dadah atau bahan bertoksid juga akan menyebabkan gangguan terhadap 'Central Nerve System' (CNS) yang akan mengakibatkan kemunculan penyakit baru (kesan sampingan) akibat kegagalan 'Central Nerve System' (CNS) di dalam mengawal fungsi organ dengan baik.
Sebaliknya, Perubatan Elektronik pula bertindak merangsang 'Central Nerve System' (CNS) bagi mengaktifkan dan merawat fungsi organ serta meningkatkan sistem imun tubuh badan secara semulajadi.

Pendekatan Perubatan Elektronik lebih kepada mengeluarkan toksid dan penyakit yang terdapat di dalam badan seorang pesakit, dengan membunuh akar umbi sesuatu penyakit tersebut.
Perubatan Elektronik juga laksana scanner yang mampu mengesan penyakit yang telah lama terpendam mahupun penyakit yang mendatang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails