Halaman

Khamis, 23 September 2010

Kenapa Lama Tak Update?

Hmmm...sori sangat...sebab saya busy melawat dan menyertai komuniti dalam web lain....

saya sebenarnya dalam usaha menurunkan berat badan...beberapa bulan yg lalu berat saya adalah 64-65kg....maybe nampak cam tak berat sangat...tapi saya nampat terlalu tembam dan besar...so saya pergi mendapatkan komuniti yg boleh menyokong saya berdiet...

so saya leka di sana dan terlupa di sini...sekarang berat saya adalah 58kg...saya lost almost 7kg...skang saya amalkan pemakanan sihat dan senaman...saya suka pilates dan stepper..

so...apakah laman web inspirasi saya tu?

www.kelabdiet.com

www.sususejat.com

www.jomkurustoday.blogspot.com


kepada pembaca yg nak turunkan berat badan,saya sarankan join kelabdiet.com ni...byk sgt suka duka kwn2 di sini yg kami kongsi bersama.....yg paling utama kami sentiasa menyokong satu sama lain walaupun saling tidak mengenali...best kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails