Halaman

Selasa, 7 Julai 2009

Malas Dengan Rangkaian Kecantikan?

Anda semua nak cantik? Tapi malas betul nak pakai itu ini kan? Yelah...mana la ada banyak masa untuk tujuan tu...pagi dah terkocoh kocoh bersiap ke pejabat. Dalam pada nak pakai bedak, anak dah guling guling mintak dukung, malam...hmmm..lepas penat masak dan makan serta solat, kekadang tertidur tak sedarkan diri...waduh waduh..tu juga la yang terjadi kat saya yang berumur 28 tahun dan beranak 2 orang ni..

Setelah penat jelajah internet ni akhirnya saya jumla la satu produk...produk ni satu dan dia tunggal saja...merangkumi pembersih, penyegar, scrub, toner, krim pencerah siang malam,bedak asas, krim jerawat,jeragat dan anti penuaan...Hmmm...tak caya? Dan yang penting, tak der bahan kimia dan tak perlu basuh..Menarik kan? Teruskan membaca...artikel seterusnya saya ambil dari http://ecpiwater.wordpress.com/2009/04/09/ecpi-anggun/

(sumber : http://ecpiwater.wordpress.com/2009/04/09/ecpi-anggun/)



ECPI Anggun diformulasikan dengan menggunakan inovasi teknologi spacetime (gabungan teknologi jisim dan inovasi teknologi tenaga gelombang) yang menggabungkan keseluruhan elemen dandanan dan perawatan kecantikan di dalam satu produk sahaja. ECPI Anggun menggabungkan 85 jenis bahan yang terdiri daripada herba terpilih, sari buah-buahan, multivitamin serta dipertenagakan dengan ribuan tenaga gelombang dari bahan-bahan yang telah diperakui kehebatannya bagi di dalam penjagaan dan perawatan kecantikan. Inovasi teknologi ini menjadikan ECPI Anggun sebagai produk pelbagai guna yang memenuhi keperluan kehidupan masakini.






Fungsi ECPI Anggun

Dandanan Kecantikan
ECPI Anggun produk lengkap yang menjadikan proses dandanan sangat mudah. Sesuai untuk kehidupan masakini.
Pembersih Muka
Bertindak memerangkap serta menyerap kotoran serta minyak pada kulit muka dengan cara yang sangat berkesan. Menjadikan kulit kelihatan bersih dan segar.


Skrub
Bertindak sebagai skrub bagi menanggalkan sel-sel kulit mati serta menghalus dan melicin kulit.


Pelembab
Kombinasi bahan semulajadi dengan tenaga gelombang bertindak meransang fungsi kulit bagi mengawal kelembapan kulit secara semulajadi


Penyegar
ECPI Anggun bertindak mengembalikan serta mengekalkan keremajaan kulit anda. Membina keanjalan kulit agar sentiasa segar dan sihat sepanjang masa.


Bedak Asas
Bahan-bahan yang digunakan juga dirumuskan bagi menghasilkan bedak asas secara semulajadi. Gosok perlahan-lahan secara berterusan dan ia akan menimbulkan kesan yang meratakan warna kulit muka anda secara semulajadi.


Perawatan Masalah Kulit
ECPI Anggun kaya dengan bahan serta tenaga gelombang yang dapat membantu mengatasi semua permasalah berkaitan kulit
1. Membantu mengatasi masalah jangkitan virus
2. Membantu mengatasi masalah jangkitan bakteria
3. Membantu mengatasi masalah jangkitan fungus
4. Membantu mengatasi masalah alergi
5. Membantu mengatasi masalah gigitan serangga
6. Membantu mengatasi masalah resdung
7. Membantu mengatasi masalah gatal-gatal kulit
8. Membantu mengatasi masalah panau
9. Membantu mengatasi masalah kurap
10. Membantu mengatasi masalah jerawat
11. Membantu mengatasi masalah jeragat
12. Berperanan sebagai agen anti ageing
13. Mengurangkan garis-garis kedutan
14. Meiembutkan dan melicinkan kulit
15. Meningkatkan keanjalan kulit
16. Melindungi kulit dari pancaran matahari
17. Menegangkan kulit
18. Mencerahkan kulit
19. Menanggalkan kulit mati
20. Menghilangkan kesan parut
21. Melancarkan perjalanan darah
22. Meransang fungsi kulit
23. Mengembalikan keseimbangan fungsi kulit
Harga sebotol ECPI Anggun Pesona ialah RM89.90


Saya dah guna dah...dah hampir 2 bulan. Memang mudah sangat, cuma goncang sebelum guna dan titiskan beberapa titik ke tapak tangan sebelum sapu ke muka. Mula mula guna memang pedih, gatal...rasanya pun agak masin. Mungkin disebabkan kandungan garamnya. Tapi lepas gua beberapa minggu, dah tak rasa camtu lagi...tapi buka cam rasa macam pakai produk pengelupasan. Tak ada rasa terbakar...kena matahari pun tak rasa apa...

Tapi lepas sebulan saya pakai, saya rasa kulit semakin ok (tak kusam) jerawat walaupun ada tapi tak la mengganggu...yang jelas muka jadi berseri...hubby pun perasan...so saya rasa ok lah kalu saya introduce product ni kat semua. Tapi pantang product ni jangan dekatkan ia dengan peralatan elektronik dan cahaya matahari...

so kengkawan yang berminat boleh berhubung dengan saya atau beli di pusat2 jualan Gresundheit atau ke http://ecpiwater.wordpress.com/

Selamat mencuba....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails