Halaman

Rabu, 18 Mac 2009

Jana duit mudah dengan Survey

salam sejahtera semua,

saya baru sahaja berjinak jinak dengan survey internet ni. ada yang berbayar, ada yang free. ada juga yang free tapi lepas tu kena bayar untuk dapatkan bayaran...entahlah..

tapi kali ni saya nak kongsikan dengan semua satu link yang mungkin menarik hati semua iaitu:

http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=inaazs81


apa yang perlu dilakukan adalah daftar sahaja melalui link di atas dan jawab survey. Surveynya mudah saja. tak percaya, try la dahulu...welcome survey sahaja dah $6.00




Bayaran pula adalah dalam bentuk Paypal. pendaftaran Paypal adalah free di Paypal.com

sehingga sekarang, saya dapat dalam $28.00. tapi kalu nak keluarkan kena tunggu jadi $75 dahulu. so, kena la tunggu, tapi bukan tunggu saja...mereka akan beri dari masa ke semasa survey2 yang baru, then lepas jawab..kita kumpul la sikit sikit dari situ..


saya juga pernah daftar dan bayar sampai RM300 lebih untuk surveyscout.com. mereka bagi senarai / database company yang buat survey. so kita daftarkan email kita di syarikat pilihan kita dengan harapan mereka akan hantar survey ke email kita.
namun sayangnya, yang mereka hantar tu kebanyakannya spam..naik penuh email saya dibuatnya. sampai tak tahu yang mana satu betul dan mana satu spam...dan kalu saya cuba jawab survey pun, nanti akan dinyatakan kita akan layak untuk masuk dalam lucky draw mereka ataupun kena beli barang mereka dahulu baru mereka beri bayaran...
isk..isk..mengarut betul...
hasilnya saya dapat banyak spam. sedih juga la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails